tanforum - Re: Erdekes palyazat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Erdekes palyazat

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Erdekes palyazat
  • Date: Wed May 12 16:28:12 1999

bferi AT tbsz.sulinet.hu
wrote:

> enyhe(?) felhaborodast velek felfedezni, miszerint felteteleznem, nem
> tudod ellatni ezt a munkat.

> Ha netan megbantottalak volna, ezennel bocsanatot kerek.

Nem vagyok - voltam felhaborodva. De tenyleg.
De ha jol beindul ez a reg. rdszg., akkor ilyen tipusu informaciokat
tenyleg
meg kellene kapnunk (elore, levelben). Ebbol is latszik, hogy ez egy
igazi
kiserlet. Keressuk, hogy kinek mi a szerepe, feladata... Lehet, hogy egy
ev mulva
mar kiderul, hogy mi szukseges a mukodeshez.
A vege pedig azert volt felkialto jeles, mert szivesen csinalnam, ha egy
napom
(nekem es csak nekem) 60 orabol allna. Mert en annyi mindent csinalnek
meg szivesen,
de ha sokat akar a szarka nem birja aza, ami nekem nincs is. :-)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu