tanforum - Re: Erdekes palyazat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Erdekes palyazat

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Erdekes palyazat
  • Date: Wed May 12 05:28:11 1999
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Szalayne Tahy Zsuzsa irta (11 May 99, 16:28) "Re: Erdekes
palyazat" subject-u leveleben:

> Marmit mit nem tudok?

:-))))

Zsuzsa, szerintem nem kell megsertodnod :-) eredetileg az
hangzott el: ".. Te sem tudsz a dologrol ..." Raadasul nem is
arrol, amirol a valaszlevelben irtal (a regionalis rendszergzada
dologrol), hanem a Miniszterium honlapjan levo rovatvezetoi
palyazatrol esett a thread-ben eredetileg szo, vagyis volt itt kis
kavarodas... (Es legalabb elerte a "fergeteges" napi 2 level
volument a lista forgalma :-))))))

Miklósi László irta (10 May 99, 22:01) "Vá: Erdekes palyazat"
subject-u leveleben:

bejart segiteni,
_tanacsado_)

> Tenyleg, mennyit?

Arrol erdekes modon egy arva szo sincs a palyazatban,
legalabb is a WEB-re kitet szovegben... Meg kategoriat
("bangladesi dokkmunkas I" :-)) sem jelolnek meg...

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly