tanforum - Vá: Erdekes palyazat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: Erdekes palyazat

  • From: "Miklósi László" <ttegy AT c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Vá: Erdekes palyazat
  • Date: Tue May 11 16:05:25 1999

----------

<sztzs AT aeg.c3.hu>
> Címzett:
> tanforum AT sunserv.kfki.hu
> Tárgy: Re: Erdekes palyazat
> Dátum: 1999. május 10. 18:46
>

>Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> Van egy olyan erzesem, hogy a kinalt munka szakteruletenkent 1 egesz
> embert kivan.
> Legfeljebb oraado lehet az a tanar, aki ezt komolyan akarja csinalni.
Tanusitom, ez igy van. Jomagam a Tortenelemtanarok Egylete honlapjat
szerkesztem, a Torifrum listat moderalom, e mellett alig marad idom masra.
(Valoban oraado vagyok.) Ez sajnos maskent nem megy.

> (Ma hallottam, hogy az a diakom, aki elozo felevben meg bejart segiteni,
> ma az
> egyetem mellett kb 200 eFt-os fizetesert Internetes _tanacsado_)
> Ezek utan erdekes D.K kerdese: mit fizetnek?
Tenyleg, mennyit?
Miklosi Laszlo
Történelemtanárok Egylete
ttegy AT mail.c3.hu
http://www.tte.szemtanu.hu

  • Vá: Erdekes palyazat, Miklósi László, 05/11/1999