tanforum - Re: Erdekes palyazat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Erdekes palyazat

  • From: <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Erdekes palyazat
  • Date: Wed May 12 07:46:48 1999

Hello!

On Tue, 11 May 1999, Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> bferi AT tbsz.sulinet.hu
>
> Marmit mit nem tudok?

Kedves Zsuzsa!
Szavaidbol:

> Hogy mennyit fizetnek? Azt elvileg tenyleg illene tudnom, ha mar ok
> tudjak,
[nyissz]
> Csinalni nem tudom? Asszem kellene egy ember, aki ezt (es a regrdszg.-t
> is)
[nyissz]
> Ezert nem vallalom
> el, (hacsak fel nem mondok a suliban - de ez egy masik tortenet) (ha
> tudnad, hanyszor volt mar, hogy valamit nem vallaltam, aztan megis en -
> egyedul - csinaltam! :-()
enyhe(?) felhaborodast velek felfedezni, miszerint felteteleznem, nem
tudod ellatni ezt a munkat.
Mivel a nyilvanossag elott irtam, szinten a nyilvanossag elott valaszolok,
es szeretnelek biztositani afelol, hogy eszembe se jutott szakertelmedet
megkerdojelezni. Egyszeruen nem tettem fel ujra az eredeti kerdest, hogy
mennyit is fizetnek a munkatokert, csak leirtam, hogy nem tudjatok.
Ha netan megbantottalak volna, ezennel bocsanatot kerek.

+-Linux is like wigwam: no windows, no gates, apache inside!\
\\\\\\\\\\\ http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi \\\\\\\\\\\