fizinfo - Re: [Fizinfo] szolidaritas

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] szolidaritas

  • From: Gyula Dávid <dgy4242 AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] szolidaritas
  • Date: Fri, 28 Oct 2022 21:24:12 +0200

Kedves kollégák!

Igen, ne legyünk álszentek, és ne használjunk kettős mércét.

Attól még, hogy Horváth Pistával sok mindenben nem értünk egyet, az
egyetemi autonómia és a szakmai szuverenitás súlyos megsértése miatt
ugyanúgy fel kell emelnünk a szavunkat az NKE esetében, mint amikor ez más
egyetemmel kapcsolatban fordul elő. Természetesen a szükséges szolidaritás
kérdésében meg kell kérdeznünk az érintetteket.

Megkérdeztem. És nagyon furcsának találom, hogy az érintettek nem érzik
sértőnek és megalázónak a kormány durva beavatkozását.

dgy

Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu> ezt írta (időpont: 2022. okt.
28., P, 21:08):