fizinfo - Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!

  • From: Vásárhelyi Gábor <vasarhelyi AT angel.elte.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!
  • Date: Thu, 01 Nov 2018 09:25:13 +0100

Azt hiszem azt kellene megértenünk, hogy ha az egyik top itthoni egyetemmel
ilyen szinten kekeckednek felülről, láthatóan nem együttérezve, nem segítő
szándékkal, nem elismerve, neadjisten domborítva az érdemeket, nem megoldást,
hanem a kákán is csomót keresve, és ezt az attitűdöt, hergelést, negatív
kampányt még a díszes szakmai közönség is benyeli és érzelmesen átveszi,
elvesztve racionalitásérzékét és megfelelő súlyozási képességét (lásd ezzel
kapcsolatos levelezések együttérzéstől, támogatási szándéktól, összefogástól,
megoldáskereséstől teljesen mentes hozzászólásai), akkor nagy bajban vagyunk!
És ebből a bajból csak akkor tudunk kijönni, ha felülemelkedünk a felülről
indított gyűlöletkampányon, összefogunk, kiállunk a tudomány becsületéért és
nem egymást fikázzuk, ahogy a felettünk ülők teszik, hanem épp ellenkezőleg,
megpróbáljuk támogatni egymást. Jelen esetben, ebben a méltatlan ügyben
mindenki a CEU-t.

Üdv,
G.

2018 November 1, Csütörtök 09:09 CET dátummal, Horváth István