fizinfo - Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!

  • From: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: Hajdu Csaba <hajdu.csaba AT wigner.mta.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nem, nem, nem és NEM!!
  • Date: Thu, 1 Nov 2018 08:09:45 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US

Kedves Csaba,

Persze, hogy lehet.

Bár Te azt kérdezed, hogy elitelendo-e ma Magyaroszagon...

Amely kérdés számomra értelmezhetetlen.

DE.

Ha tőlem kérdezed, akkor a válaszom

természetesen nem.

Ha egy egyetem sok pályázati pénzt nyer, az nem ítélendő el.

Ellenkezőleg!

(bocs Csaba, de nem tudom kihagyni;

ugye ha az NKE nyer sok pénzt azt se kell elítélni ;-)

((ezt meg dupla zárójelben:

1, Az általad idézett cikket furcsán értelmezed.

2, Kit érdekel mit ír az origo?

DE ez már politika lenne, ezért ne is beszéljünk itt róla,

mint azt már előzőleg kértem))

üdv,

Pista