fizinfo - Re: [Fizinfo] A Duna paksi hőterhelése

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] A Duna paksi hőterhelése

  • From: Gyulai József <gyulai.jozsef AT energia.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] A Duna paksi hőterhelése
  • Date: Wed, 12 Sep 2018 14:45:55 +0200

Kedves Csaba, Barátaim!

Meg kellett szólalnom, mert a tizedfokok elfedik a lényeget. Nekem (a VI. Osztályon) az osztályelnök elődöm évtizeddel ezelőtti belső előadása jelenti a lényeget: a Duna magyarországi szakaszán még két, sőt három vízlépcső kellene. akkor lehetne vizgazdálkodni. Egyébként a mai helyzetben gond akkor lehet, amikor még a régi és az új reaktor egyszerre fog/akar működni nyáron, vagy aszályos időben. Persze, le lehet állítani is.

Üdvözlettel

Gyulai Jóska