fizinfo - Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium

  • From: Geszti Tamás <geszti AT elte.hu>
  • To: Csanád Máté <csanad AT elte.hu>
  • Cc: "StatFizSzeminar" <statfiz AT glu.elte.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium
  • Date: Thu, 31 May 2018 14:53:21 +0200

Máté, köszönet a történet részletes leírásáért! Amiért írok: első ránézésre
nem tudtam, ki az a Brown, aztán persze rájöttem, hogy Robert Hanbury
Brownról van szó. A neve apró történeti csemege: születésekor még Robert
Hanbury kettős keresztnév volt, amit kiváló nagypapája emlékére adtak neki
szülei. Később viszont, ahogy egyre híresebb lett, elkezdte a Hanbury Brown
névpárost vezetéknévként használni, manapság az irodalomban szinte mindig így
emlegetik.
Üdvözlettel
Geszti Tamás

2018 Május 31, Csütörtök 11:03 CEST dátummal, Csanád Máté
<csanad AT elte.hu>