fizinfo - Re: [Fizinfo] Érdemes pályázni!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Érdemes pályázni!

  • From: Gabor Takacs <takacsg AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Érdemes pályázni!
  • Date: Fri, 30 Jun 2017 07:56:51 +0200

Ez a probléma az akupunktúrával:

"Large multicenter clinical trails conducted in Germany {Linde et al.,
2005; Melchart et, 2005; Haake et al, 2007, Witt et al, 2005), and in
the United States {Cherkin et al, 2009) consistently revealed that verum
(or true) acupuncture and sham acupuncture treatments are no different
in decreasing pain levels across multiple chronic pain disorders:
migraine, tension headache, low back pain, and osteoarthritis of the knee."

Forrás:

http://www.dcscience.net/2013/05/30/acupuncture-is-a-theatrical-placebo-the-end-of-a-myth/

Felvétele legitim gyógyítási eljárásként az egyetemi tananyagba nem
tanszabadságnak, hanem minimum szakmai inkompetenciának minősül.

Üdv: Gábor

2017. 06. 29. 23:28 keltezéssel, Woynarovich Ferenc írta:
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |

> Nem értem ezzel mi a baj. Nem ezt hívják tanszabadságnak?
>
> Egyébként is a hagyományos kínai orvoslás egy legitim gyógyító eljárás.
> Pl. Kutrovátz Gábor, Láng Benedek és Zemplén Gábor A Tudomány Határai
> c. könyv (Tipotex, 2009) "Kínai tűk nyugati testekben" esettanulmányában
> határozottan kiállnak HKO mellett. Erről később így írnak A
> Természet Világában egy vita során (Egy tudományos tudománykép
> védelmében, A természet Világa Melléklete, 2013 március, XXXIII-XXXV):
> [...]

Gabor Takacs, professor
Department of Theoretical Physics
Institute of Physics, Budapest Univ. Technology and Economics
H-1111 Budapest, Hungary, Budafoki ut 8.
Tel: 36-1-463-4110 / Fax: 36-1-463-3567
http://www.phy.bme.hu/~takacs