fizinfo - Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele

  • From: Gabor Takacs <takacsg AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele
  • Date: Tue, 9 May 2017 19:47:19 +0200

Tisztelt Lista!

Csak jelezni akartam, hogy én sem a Fizikai Osztály működését tartom itt
kitárgyalandónak, már csak azért sem, mert ezen aspektus tekintetében
egyelőre egyoldalú információnk van, de nem is igazán tartozik ide.

De az ellen mindenképpen fel akartam emelni a szavam, hogy a tudományos
közélet fontos kérdéseit, mint a CEU kérdése, csak azért száműzzük, mert
politikai felhangjuk van. Ez szerintem megfutamodás az értelmiségi
szereppel járó felelősség vállalás elől.

Ez a hír mindenesetre nekem nagyon pozitív:

http://index.hu/tudomany/2017/05/09/a_magyar_tudomanyos_akademia_kiall_a_ceu_mellett/

Remélem, hogy a határozat eléri célját, és a szakmai tudományos érvek
meghallgatásra találnak.

Üdv: Gábor

2017. 05. 09. 19:34 keltezéssel, Geszti Tamás írta:
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
>
> Amikor ezt elolvastam, belepirultam, hogy hogyan is nézhettem el valamit
> ennyire. Aztán újraolvastam Jánossy András levelét, hát nekem bizony
> újraolvasva is a CEU-ról szól. Igy aztán töretlen optimizmussal várom Jenő
> válaszát arra a nyílt-levél-félére, amit pár órája a Fizinfón neki írtam.
> Üdv mindenkinek
> Tamás
>

> 2017 Május 9, Kedd 17:48 CEST dátummal, Zimányi László
> <zimanyi.laszlo AT brc.mta.hu>

> fizinfo AT lists.kfki.hu

> [...]

Gabor Takacs, professor
Department of Theoretical Physics
Institute of Physics, Budapest Univ. Technology and Economics
H-1111 Budapest, Hungary, Budafoki ut 8.
Tel: 36-1-463-4110 / Fax: 36-1-463-3567
http://www.phy.bme.hu/~takacs