fizinfo - Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele

  • From: Zimányi László <zimanyi.laszlo AT brc.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] NEM tartozik a Fizinfora Jánossy András levele
  • Date: Tue, 09 May 2017 15:48:57 +0000

Kedves Kollégák!
Jánossy András levele nem a Lex CEU-ról szól, hanem a Fizikai Osztály
legutóbbi ülésén felmerült ügyrendi kérdésről, általa
sérelmezett eljárásról. Sajnálom, de mint ilyen, nem tartozik a
fizinfo olvasótáborára, és súlyos hibának tartom a levél
közlését. Sólyom Jenő a megfelelő fórumon, a Fizikai Osztály belső
levelezési listáján megválaszolta a levelet, ami szintén nem tartozna
a fizinfo olvasótáborára, ha nem jelent volna meg a Jánossy levél.
Magáról a Lex CEU-ról ettől még folyhat vita a fizinfon is, noha
szerintem nem ez a megfelelő fórum rá, és én nem is vennék részt
benne, de az Akadémia osztályainak működéséről véleményem szerint
nem.
Üdvözlettel:
Zimányi László