fizinfo - Re: [Fizinfo] volt ennel sulyosabb

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] volt ennel sulyosabb

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu, mayer.istvan AT ttk.mta.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] volt ennel sulyosabb
  • Date: Tue, 9 May 2017 21:18:03 +0200

A kancellári rendszer is az egyetemi autonómia korlátozását jelentette, de
nem involválta egy kipécézett egyetem kényszeű megszüntetését új,
szándékosan teljesíthetetlen feltételek előírásán keresztül.

Mayer István

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
> Kedves Denes,
>
> Koszonom leveled (a tobbieket is). Nem kivanok reszt venni ebben
> a vitaban, viszont leveledrol ket dolog is eszembe jutott.
>
> 1, Tudtommal az MTA osztalyok ulesei zartak. Az ott tortentek
> igy az MTA belso ugyei. Vagyis Zimanyi Laszloval ertek egyet.
>
> 2, A kancellarok kinevezese az egyetemekre (nem csak) szerintem
> sokkal sulyosabb beavatkazas mint a 2004-es vagy a 2017-es Lex CEU.
> Nem emlekszem, hogy a Fizinfon nagy tiltakozas, megbeszeles lett volna
> [...]

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
Hungarian Academy of Sciences
H-1519 Budapest, P.O.Box 286, Hungary