fizinfo - Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM
  • Date: Mon, 10 Aug 2015 17:19:15 +0200

Hát akkor a félévszázaddal korábbi dolgokat szerencsésen tisztáztuk, de a nemfelejtő, közvetlen elérésű, néhány nanométer skálájú, elegendően gyors, három dimenzióban rétegelt 3D Xpoint memória nem érdemelne Tőletek néhány szót? Sajtótájékoztatón volt bejelentve, hogy kész a technológia, jön a gyártás...
http://www.hwsw.hu/hirek/54320/intel-micron-3d-xpoint-nand-dram-memoria-architektura-hierarchia.html
Üdv: KadarGy