fizinfo - Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nemfelejtő RAM
  • Date: Wed, 05 Aug 2015 21:18:57 +0200

Igazatok van kedves Kollégák,
a ferritmemóriák hozzáférési sebesség adatával nem voltam tisztában, a mágneses memóriák iránti elfogultságom (pl. része voltam a buborékmemória programnak, amin szintén túlszaladt a technológiai fejlődés) lehetett az oka, hogy elejtettem a félvezetőkkel való összemérhetőséget. Ez mind nagyon régi történet, de azért javaslom, hogy nézzetek bele a levelemben megadott, egy néhány nappal ezelőtti eseményt ismertető weblapba:
http://www.hwsw.hu/hirek/54320/intel-micron-3d-xpoint-nand-dram-memoria-architektura-hierarchia.html
Üdv: KadarGy