fizinfo - [Fizinfo] Budó Ágoston Fizikai Feladatmegoldó Verseny - eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Budó Ágoston Fizikai Feladatmegoldó Verseny - eredményhirdetés

  • From: Szalai Tamás <szalaitom AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Budó Ágoston Fizikai Feladatmegoldó Verseny - eredményhirdetés
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 14:42:12 +0100

Kedves Kollégák!

2015. február 21-én (szombat) 10 órakor kerül sor az ELFT Csongrád Megyei
Csoportja és az SZTE Fizikus Tanszékcsoportja által szervezett, 2015. évi
Budó Ágoston Fizikai Feladatmegoldó Verseny ünnepélyes eredményhirdetésére.
A versenyen összesen több mint 650 diák vett részt az ország minden
részéről.

Helyszín: a Szegedi Tudományegyetem Fizikus Tanszékcsoportjának Budó
Ágoston előadóterme (Dóm tér 9., I. emelet)

Program:
10:00 A díjazott tanulók és felkészítő tanáraik fogadása
10:20 Természeti jelenségek fizikája (Dr. Bozóki Zoltán előadása)
10:45 Eredményhirdetés (a díjakat Prof. Dr. Hopp Béla, az ELFT CsMCs
elnöke adja
át)
11:20 Zárszó

Az ünnepélyes eredményhirdetésre a szervezők minden érdeklődőt szeretettel
várnak!
A hivatalos eredmények az eredményhirdetést követően a verseny honlapján
lesznek közzétéve:
http://titan.physx.u-szeged.hu/opt/physics/budo/index.html

Dr. Szalai Tamás
közkapcsolati felelős, SZTE Fizikus Tanszékcsoport

  • [Fizinfo] Budó Ágoston Fizikai Feladatmegoldó Verseny - eredményhirdetés, Szalai Tamás, 02/17/2015