fizinfo - Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

  • From: geszti AT complex.elte.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!
  • Date: Thu, 19 Feb 2015 11:46:10 +0100

A műsorból különösen Vivaldi zenéje, a Tél illik a globális felmelegedés témájához: ebben a darabban még a nálunk sokkal enyhébb klímájú Velence lakói is hol óvatosan lépkednek, hol keményen odacsapkodják a lábukat, hogy el ne csússzanak a jeges-havas úton, időnként meg elbűvölten nézik a hópelyhek hullását, amit mi már alig-alig.

Idézet (Balázs Sigmond
<balm.ond9 AT gmail.com>):

Kedves Barátom!

A globális felmelegedés ellensúlyozására egy kis lélekmelegítés:
Értesítelek, hogy szombat este 7 órakor német barokk hangversenyt ad
együttesem, az Albinoni Kamarazenekar az Erzsébetvárosban (Bp. VII.
Wesselényi u. 17-ben). A műsoron Buxtehude Magnificatja, Bach és Händel
koncertjein kívül Lotti és Vivaldi Tél concertója is szerepel.
Kérlek, tekintsed meg a levelem végére bemásolt műsorunkat, hátha kedvet
kapsz a meghallgatására! A további részleteket a csatolt meghívón
olvashatod.
Talán nem érdektelen, hogy az együttes tagjai és szólistái között több
fizikus van, nemcsak én, az Együttes vezetője.

Szeretettel várlak hozzátartozóiddal, barátaiddal együtt: Zsigmond Balassa
a BME Fizika Intézet egykori tudományos munkatársa
20/329-6339
Ui.: Hálás lennék, ha levelem vételéről visszajelzést kapnék.

Az Albinoni Kamarazenekar német barokk estje
az ERŐMŰVHÁZ-ban (Budapest, VII. Wesselényi u. 17.)
2015. február 21-én, szombat este 7 órakor
MŰSOR
Dietrich Buxtehude: Magnificat
(énekes szólisták, kórus és zenekar)
Antonio Lotti: Crucifixus
J. S. Bach: f-moll zongoraverseny (BWV 1056)
J. S. Bach: Nyitány és ária a 209-es kantátából
Georg Fr. Händel: g-moll oboaverseny
J. S. Bach: Ich folge dir gleichfalls
(Ária a János Passióból)
Antonio Vivaldi: L'inverno (Tél)

2015. február 18. 12:07 Härtlein Károly írta,