fizinfo - Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

  • From: Rozsa Karoly <rozsa.karoly AT wigner.mta.hu>
  • To: HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!
  • Date: Thu, 19 Feb 2015 10:09:42 +0100

Bocsi, űgy érzem, sokat rágjuk a csontot. De akkor szerintem: Durva hőmérséklet-igadozások voltak is és lesznek is. Hogy ehhez mennyit tesz hozzá az iparosodott társadalom, nem tudom. De durván belenyúlni pl annak a levegőnek az összetételébe, amihez évszázmilliók alatt szokott hozzá az élet, veszélyes lehet.

Bay Zoltán megírta. "Az élet erősebb". Csakhogy az emberek, a delfinek, vagy a csótányok bizonyulnak erősebbnek, nem tudom. Aki tudja, írja meg nekem.

Szeretettel. Karesz

akarok szólni...Talán meg lehetne teremteni annak a
lehetőségét, hogy a Fizinfo-n induló viták anyagát egy
tárhelyen össze lehessen gyüjteni (?) - kecske is, káposzta
is....

A káposzta köszöni szépen, jól van, itt található :)

HTTPS://MAILMAN.KFKI.HU/SYMPA/ARC/FIZINFO [1]

Évtizedes archívum, minden [fizinfo] beszélgetésről, a listát
üzemeltető profi informatikus-csapatnak köszönhetően.

Jó böngészést! Tisztelettel,
hz

Links:
------