fizinfo - Re: [Fizinfo] Mukodo hidegfuzio?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mukodo hidegfuzio?

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: "Nagy, Denes Lajos" <nagy.denes AT wigner.mta.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu, mayer.istvan AT ttk.mta.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mukodo hidegfuzio?
  • Date: Sat, 11 Oct 2014 18:34:55 +0200

Amikor a 80-as evek vegen vagy a 90-es evek elejen ez az egesz hidegfuzios
otlet "berobbant", akkor egy konferencia ebedszuneteben Hendrik Monkhorst
(University of Florida) a tablan bemutatott egy egyszeru szamolast, amibol
kiderult, hogy 20 vagy 30 nagysagrend hianyzik ahhoz, hogy ennek a
valoszinusege merheto legyen. Nem tudnam reprodukalni a levezetest, de
akkor tokeletesen meggyozott.

M.I.

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
> Kedves Attila,
>
> én azért egy kicsit kételkedem - valahogy fenntartásaim vannak az
> unortodox módon publikált eredményeket illetően. És mintha nem csak nekem
> [...]

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
(formerly called: Chemical Research Center)
Hungarian Academy of Sciences
H-1519 Budapest, P.O.Box 286, Hungary

Phone: (+361) 382-6981 (NEW!)

e-mails: