fizinfo - Re: [Fizinfo] Kistudósok...., nagytudósok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kistudósok...., nagytudósok

  • From: Csorba Katalin <katicuska AT citromail.hu>
  • To: Raics Péter <raics.peter AT science.unideb.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kistudósok...., nagytudósok
  • Date: Mon, 8 Jul 2013 08:56:12 +0200

Tisztelt Péter!

Köszönöm, hogy idejét nem sajnálva megtisztelt tartalmas válaszával.

A kételkedést maximálisan megértem. Sajnos gyakran előfordul, hogy hozzá nem
értő emberek zagyvaságokat közölnek a médiában.
A tábor esetében erről nincs szó. Igaz, nem régóta vagyok a tanári pályán, de
biztosíthatom a Tisztelt Tudós és Kutató Fizinfo olvasókat, hogy szakmailag
helytálló állítások hangzanak majd el a program során.

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy az Ön által említett ismeretterjesztő
lehetőségeken túl még egyet szóba hozzak. Nagyon örülök, hogy az
Elektrotechnikai Múzeum nem zárta be a kapuit, ezzel biztosan sokan
egyetértenek. Ezúton is köszönöm Jarosievitz Tanár Úrnak, hogy az én
meglehetősen motiválatlan diákjaimat elkápráztatta.

Még valamit engedjenek meg. Nemrég végeztem az ELTE fizika tanár szakon,
pozitív tapasztalataimat osztanám meg Önökkel. A képzés alatt maximálisan
megkaptam minden támogatást ahhoz, hogy érdekes, élvezetes órákat tudjak
tartani. A laboratóriumi gyakorlatok és az oktatástechnikai tárgyak sokat
segítettek a "sziszifuszi munka" megfelelő szintű művelésében.

Kellemes szünidőt kívánok!

Antalné Csorba Katalin