fizinfo - Re: [Fizinfo] Kistudósok....

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kistudósok....

  • From: Edina Bogárné Tari <edina.bogar AT gmail.com>
  • To: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kistudósok....
  • Date: Fri, 5 Jul 2013 21:10:20 +0200

Kedves *Károly*,

nagyon örülök, hogy táborunk felkeltette érdeklődését (még ha nem is az
eredeti céllal). Cégünk a Kreatív Élmény Produkció Kft. kulturális és
ismeretterjesztő gyermekprogramokat, gyermektáborokat szervez a Poronty
Porond Program keretében (bábszínház, meseszínház, utazó planetárium stb.).

A Kis tudósok Nagy táborát a gyerekek által igen kedvelt "Sid a kistudós"
mese alapján álmodtuk meg. Mivel ez nem egy fizika tanfolyam / kurzus /
oktatás és nem is fizikatábor, nem fizikus fogja tartani. Hanem egy kedves,
mosolygós gyömrői óvónéni Romanov Vivien. És nem fizikai vagy kémiai
kísérleteket végzünk, hanem olyan otthon vagy óvodában / általános
iskolában is elvégezhető, teljesen veszélytelen gyermek kísérleteket melyek
által ismeretünk bővül. A kommunikációs anyagok megfogalmazásakor erre
külön figyeltünk, és a "fizika" szót nem is említjük sehol, viszont a
csatolt kedvcsinálóból részletes ízelítőt kaphat a programjainkból.

Természetesen ezév februárjában alakult cégünkről sem titkolunk semmit (a
fontosabb cégadatok a weboldalon fent vannak), és minden kommunikációs
anyagunkon fent van a telefonszámunk, e-mail címünk ahol akár Ön, akár a
szülők feltehetik (és fel is teszik) kérdéseiket.

A fentieken túl Csorba Katalin (akinek kislánya, kisfiam óvodás társa)
felajánlotta, hogy szakmailag támogatja és tanácsadóként segíti táborunkat.

Ha bármilyen megválaszolatlan kérdése adódik és / vagy szívesen jelentkezne
gyermeke táborunkba várom hívását a 20 480 7348-as telefonszámon.

További szép napot kívánok,

Bogárné Tari Edina

2013. július 5. 17:51 Härtlein Károly írta,