fizinfo - [Fizinfo] Kistudósok....

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kistudósok....

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kistudósok....
  • Date: Fri, 05 Jul 2013 17:51:33 +0200

Kedves Kollégák, ha van igazán szakmabeli fizikatanár emögött a
program mögött, legyen szíves írja meg a nevét, elérheto"ségét!

Lehet, hogy gyanakvó vagyok, de szerintem aki elrejti azt (nem derül ki a honlapból), aki a szakmai részét adja a tábornak az több mint gyanús.
Ennyi azért kiderül a honlapjukról:

Kreatív Élmény Produkció Kft.
Bogár Péter ügyvezeto"
06-20-480-7348
2230 Gyömro", Szent Imre utca 14/B/1.
adószám: 24251729-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-161831

edina.bogar AT gmail.com
http://www.porontyporond.hu/

esetleg: http://www.ceginfo.hu/ceg/kreativ-elmeny-produkcio-kft-27242185.html#cegkivonat

Csorba Katalin talán olvassa a FIZINFO-t és válaszol a kérdésünkre.

Härtlein Károly