fizinfo - Re: [Fizinfo] feljelentes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] feljelentes

  • From: Istvan Groma <groma AT metal.elte.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] feljelentes
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 17:15:39 +0200

On Wednesday, August 01, 2012 04:20:45 pm Adam Revesz wrote:

Kedves Ádám!

Ez azért már mindennek a határa! Ha tényleg valami komolyra fordul, mond azt
rendőrségen, hogy engem mint intézet és tanszékvezetődet feltétlenül
hallgassanak meg. Egyébként az előbb más ügyben beszéltem Csibra Klárával,
aki
azt mondta, hogy adott esetben az Egyetem tud jogi segítséget adni, de látni
kellene, hogy pontosan mi is van.

Jó szurkolást az olimpián!

Pista

> | E L F T H I R A D O |
> |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> |
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |

> Kedves Kollegak !
>

> A helyzet fokozodik. Mar-mar elfelejtkeztem arrol az emailrol, amit a
> kiskorosi baratunktol kaptunk. A mai napon ez ugyben kerestek a debreceni
> [...]

Prof. Istvan Groma
Head of Department of Materials Physics
Eotvos University Budapest
1117 Budapest Pazmany P. setany 1/A