fizinfo - [Fizinfo] feljelentes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] feljelentes

  • From: Adam Revesz <REVESZADAM AT ludens.elte.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] feljelentes
  • Date: Wed, 01 Aug 2012 16:20:45 +0200
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 16:20:44 +0200

Kedves Kollegak !

A helyzet fokozodik. Mar-mar elfelejtkeztem arrol az emailrol, amit a
kiskorosi baratunktol kaptunk. A mai napon ez ugyben kerestek a debreceni
rendorkapitanysagrol (Szima Zsolt), miszerint ki fognak
hallgatni a lakohelyem szerinti kapitanysagon. Nem tudom, hogy a magyar
fizikus tarsadalombol csak engem ert-e nemes megtiszteltetes.
Igazabol nem is ertem a tortenet lenyeget: az az orult tenyleg
feljelentett mindenkit a kozponti nyomozougynoksegnel ?! Es ok tenyleg
meginditottak a nyomozast ? Es miert pont engdem peceztek ki ?

Stresszmentes nyarat kivanok mindenkinek.

Revesz Adam

ps: eleg komolyan nyomul a rendorseg. Mivel szabadsagon vagyok, az ELTE-n
nem ertek el, a mobiltelefonom epp ki volt kapcsolva, de ez sem
tantoritotta el a hivatalos szerveket, edesanyamat Szekesfehervaron
elcsiptek telefonon.