fizinfo - Re: [Fizinfo] Grafén: egy kis nyelvóra

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Grafén: egy kis nyelvóra

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Grafén: egy kis nyelvóra
  • Date: Sat, 02 Apr 2011 09:43:21 +0200

Kedves Kollegak,

En is orulok a nyelvtani felvetesnek. Sajnos a temaban valo
komoly elmerulesre most nincs idom.
Viszont eszembe jutott, hogy tobb mint egy evtizede
mennyire meglepodtem, mikor a legnagyobb peldanyszamu
napilapunkban ezt olvastam "Parlamentban".
Annyira szokatlan volt, hogy utana jartam (akkor) a dolognak
es irasban is es szoban is megerositettek, hogy ez helyes alak.
Volt aki szerint a parlamentben alak az eleve helytelen.

Talan nem szabaly, de a mely hangrendu ragok toldalekok
hasznalata elonyban reszesitendo a mekeges elkerulese vegatt.
(tul sok e betut hasznalunk, legalabbis egyes nyelveszek szerint)

Jo hetveget mindenkinek,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu