fizinfo - Re: [Fizinfo] Elborzaszto Csillagaszat Atlasz

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Elborzaszto Csillagaszat Atlasz

  • From: Horvath Arpad <horvath.arpad AT roik.bmf.hu>
  • To: Bukovinszki Ro'bert <ber AT vnet.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Elborzaszto Csillagaszat Atlasz
  • Date: Fri, 2 Mar 2007 11:05:21 +0100

Tisztelt Listatagok!

Egy példa a (többnyire pozitív) ajánlásra a csillagászati
könyvismertető:
http://kiskun.mcse.hu/index2.php?option=konyvism&Itemid=38

Keszthelyi Sándor hosszú ideig komoly munkát végzett a csillagászati
jellegő könyvek ismertetésével. Nem látok utalást rá, hogy a
könyvismertetés miért fejeződik be a 2005-ös évnél.

(A csillagászat magyar nyelvű bibliográfiája (CSIMABI), amiben szintén
fontos szerepe van, viszont szerencsére folyamatosan fejlődik.
http://kerikata.hu/csimabi/cs-onlin.htm A Fizikai Szemle cikkeit is
megtaláltam közöttük.)

Üdvözlettel:
Horváth Árpád

Bukovinszki Ro'bert írta (Dátum: 2007. Mar. 02.)

--
Horvath Arpad
<horvath.arpad AT roik.bmf.hu>