fizinfo - Re: [Fizinfo] Altudomany

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Altudomany

  • From: tibor.lakatos AT etk.pte.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Altudomany
  • Date: Tue, 19 Dec 2006 08:26:13 +0100 (CET)

> Kedves Attila,
Nem akartalak bántani, természetesen a véleményszabadságot tisztelem. És
örömmel olvastam utolsó mondatodat "nem az abszolut igazsagot
fogalmaztam meg." A véleményszabadság mellett a kétkedés (sokszor a saját
véleményem megalapozottságában) a másik nagyon tiszteletreméltó
megközelítése a valóságnak. Egyszerűen úgy éreztem, hogy a leveledben
megfogalmazott megközelítés olyan terepre viszi a vitát, amelyen biztos
nem nő jó gyümölcsöt hozó fa. A rossz gyümölcsöt hozó fát pedig... ismered
a befejezést.
De lehet, hogy az egészben tévedek.

Fizikus baráti üdvözlettel
L.Tibor