fizinfo - Re: [Fizinfo] Altudomany

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Altudomany

  • From: tibor.lakatos AT etk.pte.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Altudomany
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 14:26:44 +0100 (CET)

Cs.A. alábbi levele minden csak nem fizika és nem is szolgálja a fizika
ügyét. A tudományét sem. Önkényes, áltudományos, áligazságokat tartalmaz.
És képzavart: mi a "híd" és mik a "tartópillérek"?
Inkább koncentráljunk a lényegre, az áltudományokra.
Én persze értem Gnadig Pétert, hogy úgy érzi nem érdemes falra borsót
hányni. De inkább Hartlein Karcsi mellett állok, aki "utolsó csepp vérig"
hajlandó az áltudományok ellen küzdeni.
Lehet, hogy az áltudományok mélyen rejlő okok következményei. De naivítás
azt gondolni, hogy ezek az okok olyan egyszerűen diagnosztizálhatók, mint
Cs. A. gondolja. Az áltudományok olyanok mint a láz. És az az orvos, aki
nem akarja a lázat csillapítani, könnyen elvesztheti betegét, mielőtt a
betegség diagnózisa megszületnék. Ne törődjünk bele a
"megváltoztathatatlan"ba, inkább irjuk zászlónkra, amit az egyszeri
iparos:
a lehetetlent azonnal megcsináljuk - a csodára kicsit várni kell :-).
Ne mondjunk le az küzdelemről az áltudományok ellen. Écraser l'infame.
Őszinte tisztelettel
Lakatos Tibor