fizinfo - [Fizinfo] Altudomany

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Altudomany

  • From: Attila Csoto <csoto AT matrix.elte.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Altudomany
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 12:32:06 +0100 (MET)

En orulok, hogy Gnadig Peter nem akar tobb idot forditani az altudomanyok
elleni harcra, ugyanis szerintem hiabavalok lennek az erofeszitesei.
Az altudomanyok es hasonlo dolgok jelenleg megfiyelt terjedese meggyozodesem
szerint a jelenlegi (1990 ota tarto) tarsadalmi-gazdasagi rendszerunk
egyenes kovetkezmenye. Es meg boven nem ertuk el a melypontot. Jelenlegi
rendszerunk legfobb tartooszlopai a hazugsag es a csalas. Nem szuntethetjuk
meg ugy az altudomanyok es hasonlok terjedeset, hogy a rendszer maga
megmarad. Ez olyan mintha azt mondana valaki, hogy szep-szep ez a hid,
csak a tartopillerei csunyak, vegyuk ki oket. Ez lehetetlen kuldetes lenne.

Felreertesek elkerulesere, nagyon tisztelem azokat, akik kuzdenek az
altudomanyok meg hasonlok ellen. Csak eppen biztos vagyok benne, hogy
eredmenytelen lesz a kuzdelmuk. A hazugsag, csalas, masok atverese
hovatovabb tarsadalmilag elvart viselkedesi formakka valtak.

Udv. Csótó Attila