fizinfo - Re: [Fizinfo] Altudomany

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Altudomany

  • From: Attila Csoto <csoto AT matrix.elte.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Altudomany
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 18:42:08 +0100 (MET)

Kedves Lakatos Tibor!

> Önkényes, áltudományos, áligazságokat tartalmaz.

A meggyozodesemet irtam le, nem termeszettorvenyt mondtam ki.
Nem ertem, hogy hogy lehetne valakinek a meggyozodese altudomanyos.
Ha Egely azt allitana, hogy meggyozodese szerint lehet a semmibol
energiat eloallitani, azzal szerintem semmi baj nem lenne (mint ahogy
azzal sincs, ha pl. valaki termeszettudoskent vallasos). De o azt allitja,
hogy bizonyitani tudja, hogy lehet ilyet csinalni.

> És képzavart: mi a "híd" és mik a "tartópillérek"?

Ha egy rendszer ("hid") olyan problemajat akarja kikuszobolni
valaki, ami a rendszer lenyege ("piller"), az nem fog menni. Mivel
szerintem a jelenlegi tarsadalmi-gazdasagi rendszerunk alappillerei
a hazugsag es a csalas, ezeket nem lehet megszuntetni anelkul,
hogy magat a jelenlegi rendszert meg ne szuntetnenk.

> Ne mondjunk le az küzdelemro"l az áltudományok ellen.

Nem mondtam, hogy mondjunk le rola. Csak azt, hogy amig a jelenlegi
tarsadalmi-gazdasagi rendszerben elunk, ez szerintem nem fog celt
erni. Jelenlegi rendszerunkben a legnagyobb ertek a buta ember
(= jo fogyaszto). Ez akkora ero, ami ellen nem sok eselyunk lehet.
A jovo tanarait latva az egyetemen, azt hiszem, hogy szamithatunk
meg nehany kvantumugrasra lefele a lejton. Mint mindig, most is
tisztelet a kiveteleknek.

Megegyszer: a velemenyemet irtam le, nem az abszolut igazsagot
fogalmaztam meg.

Udv. Csoto Attila