fizinfo - Re: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma

  • From: Rozsa Karoly <karcsi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Pal Karoly Ferenc <kfpal AT hal.atomki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma
  • Date: Thu, 27 Apr 2006 14:01:13 +0200 (MEST)

Kedves Karoly, tisztelt lista!
Korabban mar megszolaltam Spanyol grofvagynemgrof ugyeben, de sose szoltam a jelenseg fizikai oldalarol, hiszen mindenki (sajna ugy tunik megsem mindenki) altal ismert trivialtas. Barhogy csurjuk, csavarjuk, meg ha proton langgal felhevitett nuklearis teveuruleket kever a rendszerebe Spanyol ur, akkor is igazak maradnak a termodinamika torvenyei, amik, jelenlegi tudasunk szerint, ugye eddig meg mindig mukodtek. A hatasfok, meg ha komplikaljuk a rendszert, akkor az biza nemigen javul.
Hogy a grof ur nem a megszallott orultek (ekkor meg akar tisztelhetnem is), hanem sunyi csalok koze tartozik, mutatja az is hogy hivatkozik arra, hogy hires professzorok is velemenyeztek a talalmanyat. Node hogy a hires professzoroknak mi volt a velemenyuk, (en elolvastam!) arrol viszont melyen, es okkal hallgat... Persze a temeszet torvenyeivel hiaba cafoljuk, az falra hanyt borso. Van egy dolog amin azert megis el kellene gondolkozzunk. Az, hogy joszivu, hazajukat szereto, magyarsagukra buszke, es jot akaro, (ugyan termeszettudomanyos analfabetak) penzet csalja ki, amikor az adomanyoknak igencsak sokfele lenne jo helye, az bun. Most talan inkabb az arvizkarosultaknak kellene adakozzunk. Es ezert nem maradhatunk szo nelkul. Ha az elavult tudassal rendelkezo termeszettudosok ilyen celra gyujtenenek, szivesen beszallnek en is.
Biztos tul sokat eltem a komenizmusban, de en (Varga Peter javaslata helyett) decemberben elkuldenem Spanyol urat Sziberiaba egy vodor vizzel, bontsa el maganak a plazmajaval, melegedjen mellette tavaszig, es amikor elkezdenek a vadviragok kinyilni, megneznem hogy hogy van. Sok vizet azert nem adnek neki, hiszen a hidrogenje elegetesebol ugyis vizet kap, amit ujra elbonthat. No bocsanat az osszes levelkozbeni hulyeskedesekert. Karesz

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://sunserv.kfki.hu/mailman/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne
kiraly AT sunserv.kfki.hu