fizinfo - RE: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma

  • From: Orosz László <orosz AT phy.bme.hu>
  • To: "'Pal Karoly Ferenc'" <kfpal AT hal.atomki.hu>, <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: RE: [Fizinfo] Gróf Spanyol és az õ szabadalma
  • Date: Thu, 27 Apr 2006 12:07:00 +0200

Kedves Károly!
Érdeklődve olvastam leveledet GSZ vizautójával kapcsolatban.
A Gróf úr úgy látszik állandan változtatja szabadalma tartalmát.
Jómagam (BME Fizika Tanszék) Bp-en a METESZ székházban tartotta "előadását"
hallgattam meg. (Ez inkább egy politikai toborzó gyűléshez hasonlított:
Szentkorona, kecskerímes vers a Haza sorsáról, "Aki magyar VELEM tart!"
jelszó kiadása, stb...). Itt a T.Feltatláló (aki után ha magyarok vagyunk
menni KELL!) egyértelműen a "víz nukléáris energiájának" a felhasználásáról
beszélt. Be volt még "dobva" az atomreaktor és az atombomba is. Láthatólag a
pofa nem volt tisztába avval amit mond. Összekeverte állandóan a kémiát a
magfizikával! Természetesen ezt nem lehetett szó nélkül hagyni. Gnadig Péter
(ELTE, Atomfizika) a maga udvarias modorán próbálta felhívni a jelenlévő
(zömmel mérnök!!!) hallgatóság figyelmét erre a "félreértésre". Le is lett
söpörve a színről mondván "Az ne szóljon bele ebbe, aki az elmúlt 50 évben
Magyarországon volt és tönkretette ezt a szerencsétlen népet." Ez volt a
Májsztró ősszes érve. No meg az, hogy őt 5 órán keresztül vizsgáztatták
Németországban és amit mi itt csinálunk, azért ott börtön járna. Mire mi
fellélegeztünk. En vehemensebb alkat vagyok, így nyomatékosabban próbáltam
elmagyarázni az egész "prezentáció" képtelenségét. Többek között azt, hogy
egy "plazma vágó" bemutatása még nem jelenti azt, hogy az outó is menni fogi.
A Te példáddal élve gőzölős vasaló még nem gőztorbina bár a víz-gőz közös
bennük. De ez még mindíg NEM NUKLEÁRIS energia forrás.
A többit el tudod képzelni! Volt ott egy-két humán pofa. Az egyik
(nem festőművész ugyan de ) egy filmrendező. Leginkább ő volt az, aki
"lehülyézett" minket, mondván mit kekeckedünk és irígykedünk erre a zsenire.
A vége felé már többeket sikerült elgondolkodtatni arról, hogy talán
itt még sem egy CSODA megszületésének a tanúi vagyunk.
Üdvözlettel Orosz László
.