fizinfo - Re: [Fizinfo] Világokon át c. műsor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Világokon át c. műsor

  • From: Forizs Istvan <forizs AT geokemia.hu>
  • To: Daniel Martini <daniel.martini AT oulu.fi>, Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Világokon át c. műsor
  • Date: Fri, 10 Mar 2006 12:41:55 +0100

Kedves Martini Dániel!

Nagyon örültem higgadt és logikusan érvelő levelének!

Szerintem is el kell választani azt, amikor valaki a vízzel hajtott autóval, vagy a vákuum tér energiájának megcsapolásával áll elő, és amikor valaki filozófiával, metafizikával, vallással, művészettel, stb. foglalkozik. Az utóbbiakat hagyjuk meg maguknak és csak az előzőeket ne hagyjuk hangos szóhoz jutni.

Nekem, egyébként nagyon tetszett, ahogy Härtlein Károly többször és harcosan föllépett az áltudmány képviselőivel szemben, és ebben ha tudom, mindig támogatom. A Világokon át c. műsor azonban más. Talán azt nem kellene piszkálni.

Üdvözlettel: Fórizs István

Dr. FÓRIZS István ......... Istvan FORIZS Ph.D.
Magyar Tudományos Akadémia, Geokémiai Kutatóintézet
Institute for Geochemical Research, Hungarian Academy of Sciences
Cím/Address: H-1112 Budapest, Budaörsi út 45. Hungary
Tel./Phone: (36-1)-309-2600/ mellék/extension 1151
Fax: (36-1)-319-3137
Http://www.geokemia.hu/people/forizs_hu.html