fizinfo - Re: [Fizinfo] Egely

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Egely

  • From: Pál Hidas <hidas AT rmki.kfki.hu>
  • To: ELFT Hirado <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Egely
  • Date: Thu, 27 Oct 2005 13:14:23 +0200 (CEST)

On Thu, 27 Oct 2005, Radnai Gyula wrote:

> Olvashato mindez egy orszagos napilapban, 2005-ben, a kezdodo valasztasi
> kampany idejen.
> Vajon kire-mire fognak szavazni azok, akik hisznek ennek az ujsagnak?
> Jo, legyunk pontosabbak: akik hisznek ennek az oktoberi nyarban itt
> felejtett ujsagirononek?
> Igaz, lehet, hogy o is csak aldozat.

Az ilyesmi sajnos partsemleges. Hosszu ideig a Duna TV szerkesztoje,
Bathory Gabor propagalta Egelyt a musoraival. Elokaptam egyebkent a
Nepszabadsag oktober 10-i szamat, es nem talalom az ominozus cikket.
Lehet, hogy utolag toroltek. De nem tartom elkepzelhetetlennek az
ilyesmi megjeleneset. A helyen kell kezelni, en pl. irnek a sajat
lapomnak is.

Jobban szamit, ha a hatalom kozeli emberek kezdenek marhasagokat
beszelni. Ez is partsemleges, teljesen hasonlo nezeteinek adott
hangot nemreg a gazdasagi miniszter az Akademiaval es az alapkutatassal
kapcsolatban, mint a 90-es evek vegen az akkor miniszterelnok tanacsadoja,
a veresegyhazi Pharmavit alapitoja. Ket sikeres vallalkozo a paletta
ket oldalan. Viszont nehogy azt gondolja most valaki, hogy a vallalkozas
rombolja az emberiseget.

Nekem az sem tetszett, amikor a 90-es evek vegen az akkori miniszterelnok
az erkolcsi relativizmus kapcsan beszelt Einstein relativitaselmeleterol.

Hidas Pal