fizinfo - Re: [Fizinfo] 3. évezred főszerkesztői hozzászólása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] 3. évezred főszerkesztői hozzászólása

  • From: Toth Kalman <ktoth AT rmki.kfki.hu>
  • To: Wéber Krisztina <weber.krisztina AT rf-hobby.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] 3. évezred főszerkesztői hozzászólása
  • Date: Mon, 19 Apr 2004 17:43:13 +0200 (CEST)

Tisztelt Weber Krisztina!

Kerem, bocsassa meg, hogy, kisse odivatuan, nem tegezem vissza.
Alabb idezett levelenek csupan egyetlen momentumara reagalok,
miszerint "szakmailag nem tudja es nem is akarja megitelni
Egely Gyorgy munkassagat, tobben ot ajanlottak, mint a gombvillam
esetek szakertojet".
Elfogadhatonak tartom, hogy nem tudja megitelni. Azt azonban nem
harithatja el, hogy, foszerkesztokent, hordozza annak felelosseget,
hogy kinek, kiknek a velemenye alapjan hozza meg donteseit arra
vonatkozoan, hogy kiket tekint lapja szerkesztesekor szakertonek.
Esetleges hibas donteseit tajekozatlansag semmikeppen, de meg
johiszemuseg sem menti.
Biztos, hogy Egely "tobben" szo moge rejtett ajanloi jo tanacsot
adtak Onnek? Ha masok, szinten "tobben", fizikusok, mernokok, azt
mondanak, hogy nem, ez Ont elgondolkodtatna?

Tisztelettel:

Toth Kalman
Reszecske es Magfizikai Kutatointezet
Elmeleti Fizikai Foosztaly