tanforum - RE: [Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott SzobeliTetelsortkeresek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott SzobeliTetelsortkeresek

  • From: "Szalayne Tahy Zsuzsa" <sztzs AT infokatedra.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, "'Filtec Ferenc'" <filtec AT freemail.hu>
  • Cc:
  • Subject: RE: [Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott SzobeliTetelsortkeresek
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 20:45:47 +0200

> Hát ez az. Arra gondoltam -nem lustaság, hozzánemértés
> miatt-, hanem időhiány miatt jó lett volna, egy kész
> tételsort adaptálni, kiegészíteni a kapottat.

Ebben az esetben tényleg érdemes lesz megvárnod a decembert.

Ezeket már használtam érettségin:

1. Mutassa be a számítógépek fejlődésének állomásait a XX. század fordulóig!
2. Jellemezze a modern számítógépeket, ismertesse a Neumann-elveket!
3. Magyarázza el a CRT monitor működési elvét! Melyek a monitorok
legfontosabb jellemző adatai?
4. Mire kell figyelni a számítógépes munkakörnyezet kialakításakor, illetve
hosszú távú számítógépes munka esetén?
5. A helyi hálózat kiépítéséhez milyen hardvereszközök szükségesek?
6. Ismertesse az operációs rendszert feladatait! Egy, Ön által választott
operációsrendszerben mutasson példát az egyes feladatok megvalósítására!

> Tényleg nincs valakinek egy olyan, amit idén már kiosztott a
> 12. osztályosoknak?

Honnan veszed, hogy az jó lesz idén is? Vagy legalábbis bárki ajánlaná, míg
nem ismeri a központi ajánlást?

Szalayné Tahy Zsuzsa
sztzs AT infokatedra.hu
Szt. István Gimnázium