tanforum - [Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek

  • From: Filtec Ferenc <filtec AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Tf] Re[2]: Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 20:17:32 +0200

STZ> December eleje-közepére ígérnek mintát a tételekből. (címekből és
címszavakból)
Örülök neki.

STZ> Nem tudom, milyen kidolgozott tételekre gondolsz.
Informatika középszintű szóbeli tételsorra, ami alap lehet a helyi
viszonyoknak.

STZ> A tételsort középszinten a tanár állítja össze.
Hát ez az. Arra gondoltam -nem lustaság, hozzánemértés miatt-, hanem időhiány
miatt
jó lett volna, egy kész tételsort adaptálni, kiegészíteni a kapottat.

Tényleg nincs valakinek egy olyan, amit idén már kiosztott a 12.
osztályosoknak?

Udvozlettel: Filtec Ferenc

e-mail:
filtec AT freemail.hu