tanforum - RE: [Tf] Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek

  • From: "Szalayne Tahy Zsuzsa" <sztzs AT infokatedra.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, "'Filtec Ferenc'" <filtec AT freemail.hu>
  • Cc:
  • Subject: RE: [Tf] Kozepszintu Info Erettsegi Kidolgozott Szobeli Tetelsortkeresek
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 20:02:58 +0200

Milyen célra kellene?

December eleje-közepére ígérnek mintát a tételekből. (címekből és
címszavakból)
Nem tudom, milyen kidolgozott tételekre gondolsz. A tételsort középszinten a
tanár állítja össze. Azt kéri számon, amit tanított és összhangban van a
követelményekkel. Így a kidolgozott tétel tanáronként más lehet. Általában
viszont bármely elfogadott tankönyv alkalmas arra, hogy egy-egy fejezetet
kidolgozott tételnek tekintsünk.

Szalayné Tahy Zsuzsa
sztzs AT infokatedra.hu
Szt. István Gimnázium