tanforum - Re: [Tf] felveteli

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] felveteli

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] felveteli
  • Date: Sun, 8 Feb 2004 13:24:30 +0100

Kedves Karoly!

Mit jelent az, hogy nem allando a nivocsoport: azt, hogy csak nehany
tantargybol van, vagy hogy azokbol sem mindig. Szerintem erdemes lenne eszmet
cserelni a nivocsoportokrol, de ez a fogalom nagyon kulonbozo dolgokat
jelenthet, es tudni kellene, hogy mirol is van szo.

Udv
Knausz Imre
knauszi AT axelero.hu
http://web.axelero.hu/knauszi