tanforum - Re: [Tf] hir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hir

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hir
  • Date: Thu Sep 11 09:30:06 2003

> A TTE honlapjan az ajanlott hirek rovid ismertetese es linkjei
termeszetesen
> megtalalhatoak. Azert kuldjuk a listara (ha akarjatok), mert - bar egyedul

Pont ezért nem szükséges küldeni a listára. Akinek van igénye a hírekre, az
úgyis beszerzi. Innen, onnan, vagy pont a TTE lapjáról.
Engem is zavar, már egyszer írtam is e témában, de aztán mégse küldtem el.
Ráadásul többnyire olyan híreket kapunk, amiket már olvastunk. Persze ez az
én hibám. :-)

Szóval én azt tanácsolnám, hogy a TTE csináljon egy hírlevelet, aki igényli
a szolgáltatást rendelje meg. Itt pedig mondjuk havonta egyszer
"reklámozzátok"
a TTE honlapját.

Én azt gondolom, hogy nem lehet probléma egyszer feliratkozni a hírlevélre,
így megkímélni egymás postaládáját és a hálózatot egyaránt a felesleges
forgalomtól.

gusty