tanforum - Re: [Tf] hir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hir

  • From: Mészáros Anita <dma AT tte.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hir
  • Date: Tue Sep 9 11:00:04 2003

T. Lista és Kedves Koncz Endre!

Elnezest, hogy igy megkesve reagalok e levelre, de Sobig virusok es egyebek
miatt akadalyoztatva voltam.
A felvetesre: elkepzelheto, hogy a Lista nem igenyli az ilyenfajta
hirszolgaltatast, es azt is elismerem, hogy az utobbi (augusztusi) 13 hir
valoban nem volt revelativ jellegu. En sem annak szantam, inkabb egyfajta
emlekezetfrissitonek a tanev elejen, hogy ujra szembesulghessenek az
erdeklodok (ld. erintett pedagogusok stb.) kozoktatasunk anomaliaival,
melyek sajnos az idok elorehaladtaval ugy tunik nem csokkennek, sot
ujratermelodnek. No, ennyit a konkret dolgokrol. Ami a nagyobb
"osszefuggeseket" erinti: a Tortenelemtanarok Egyletenek munkatarsakent
vegzem a hirek vadaszatat, melynek kereteben minden nap a legnagyobb
internetes portalokat, a neten elerheto napi es idoszakos sajtot, es egyeb
kozoktatasi portalokat nezek at, es teszem ki a hireket honlapunkra. Az
egylet elnokevel egyutt volt támadt az a botor otletunk, hogy ezeket
masokkal is megosszuk, hiszen nem mindenkinek van ideje naponta
vegigbongeszni mindezeket.
Termeszetesen, ha a lista ezt nem igenyli nem bombazzuk infokkal. Bar az is
lehet, hogy csak nekem kell visszafogni magamat ill. jobban szelektalni. En
ezt a jovore nezve szivesen vallalom.
Kerem, hogy aki velemenyt szeretne nyilvanitani az ugyben, maganlevelben
forduljon hozzam szeptember 30-ig. Amennyiben a listatagok nem igenylik a
hiszolgaltatast, kerem jelezzek, szept. 30. után ertesitem a listat a
vegeredmenyrol.

Koszonom!

Mészáros Anita
dma AT tte.hu