tanforum - Re: [Tf] hir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hir

  • From: "Miklósi László" <ml AT tte.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hir
  • Date: Thu Sep 11 09:20:06 2003

Kedves Karcsi, T. Lista!

A TTE honlapjan az ajanlott hirek rovid ismertetese es linkjei termeszetesen
megtalalhatoak. Azert kuldjuk a listara (ha akarjatok), mert - bar egyedul a
www.tte.hu kozol naponta kozoktatasrol szolo hireket (!) - me'g nem
feltetlenul nezi mindenki naponta a TTE portaljat. / Bar ez bizonyara
atmeneti allapot:-) /
A hirszolgaltatas mukodtetese szerintem sem lehet kozombos a Sulinetnek.

Miklosi La'szlo'
ml AT tte.hu