tanforum - Re: [Tf] hir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hir

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] hir
  • Date: Wed Sep 10 06:32:06 2003

Udvozletem!

Mészáros Anita irta 9 Sep 2003, 11:02 keltezesu "Re: [Tf] hir"
targyu leveleben:

> Kerem, hogy aki velemenyt szeretne nyilvanitani az ugyben, maganlevelben
> forduljon hozzam szeptember 30-ig. Amennyiben a listatagok nem igenylik a
> hiszolgaltatast, kerem jelezzek, szept. 30. után ertesitem a listat a
> vegeredmenyrol.

Kedves Anita, engem ugyan nem zavarnak ezek a levelek a
hírekkel, habár ha E-mailhez online férek hozzá (iskola), amikor
WEB elérésem is lenne, akkor nem érek rá WEB-et böngészni, ha
meg idõm lenne (idehaza), akkor off line olvasgatva úgysem férek
hozzá a WEB-hez (csak dial-up-os kapcsolat, méregdraga Matáv
:(() De ez persze egyéni szociális probléma, nem ezért emlegetem
fel. Lehet, mási is van ezzel így... Esetleg megfontolandó lenne a
TTE WEB lapján szerepeltetni ezeket linkgyûjteménnyel, esetleg
lehetne ez több is; kommentált linkgyûjtemény, azaz egfajta
tematikus blog... Mindez csak egy ötlet... (Elnézést, hogy
kérésével ellentétben nem magánban megy, de úgy hiszem, ez
bõven belefér a listába és hátha másnak gondolatébrsztõként is
elmegy e levél.)

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu