tanforum - [Tf] Re: [Tf] végtelen, nem szakaszos tizedes tört?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] végtelen, nem szakaszos tizedes tört?

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] végtelen, nem szakaszos tizedes tört?
  • Date: Thu Apr 24 22:03:01 2003

> Igazad lenne, ha a sejt és az ember ugyanazon kategória lenne. De nem
> az. Ezzel szemben a pont és a szakasz ugyanazon kategóriához tartozik:
> a ponthalmazok kategóriájához. Gondolom, nem hiszed, hogy az ember a

Nem. A pont az nem ponthalmaz. A pont az pont.

> sejtek számtani összege. Ha majd kitalálod a sejtek összeadási
> muveleltét, akkor majd érdemben beszélgethetünk a kérdésrol. BL.

A szakasz sem a pontok számtani összege. Értelmetlen, zavaros
dolgokat beszélsz, és erre egyszer már finomabban felhívtam a
figyelmedet. Mi az, hogy számtani összeg? Sajnállak, hogy csupa
hülyével vagy körülvéve, akiknek még diplomájuk is van abból, amit te
jobban tudsz.

VP