tanforum - Re: [Tf] Cirkusz a tortekkel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Cirkusz a tortekkel

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Cirkusz a tortekkel
  • Date: Mon Apr 28 09:42:00 2003

Üdvözeletem Mindenkinek!

Szerintem bármilyen vita befér a listára, ha van gyakorlati haszna.
Az intellektuális "anyázás" az, ami nem fér be, mert csak szóhasználatában
más,
mint egyes online politikai fórumok, listák egymásnak feszülo
megnyilvánulásai.
Kérdés, hogy ennek a vitának van-e bármilyen gyakorlati haszna (a programon
kivül)?

Turóczi Ferenc