tanforum - Re: [Tf] Re: Cikk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Cikk

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: Cikk
  • Date: Fri Jan 10 17:31:01 2003

Udvozletem!

So'lyom Miklo's irta (9 Jan 2003, 23:43)
"Re: [Tf] Re: Cikk" targyu leveleben:

> Mit nevezunk szereny eletnek? Ha ket palyakezdo, mondjuk BTK,TTK
> karon vegzett, jelentosebb szuloi hatter nelkul indulo fiatal ertelmisegi
> nekivag kozos eltuknek, netan meg gyereke(ke)t is akar, akkor a story
> elejen az 'ehezzunk egyutt' fejezet jon, majd mire felig elkeszul a haz
> vagy felujul a lakas, addigra mar szepen el is valtak, megelozendo egymas
> szemenek kikaparasat.

Itt azert erzek nemi csusztatast: ket dolog mosodik ossze... Az
anyagi szegenyseg nem feltetlenul erzelmi szegenyseg is; nem
hinnem hogy elobbi a csaladok felbomlasanak szukseges es
allando oka. Sok diakom el fél-csaladban, de erdekes modon nem
ok a legszegenyebbek (mar amennyit a vagyoni hatterrol tudni,
inkabb csak sejtei lehet!) Azaz a fenti modellt kisse
leegyszerusitonek tartom... Az egyutteleshez turelem kell
(TURELEM, gigabyte-szam! :)))), az pedig nem feltetlenul
forditottan aranyos azzal, milyen a vagyoni helyzet...

> Szerintem Kopatsy ezt ertette 'szereny eleten', nem az S klasse Merci
> hianyat. Igen, ez negativ.

Ugy emlekszem, valami kocsis hasonlattal élt is a cikkben, emiatt
kissé félrelrthetõ...

--
Viszlat: D. Karoly

--