tanforum - Re: [Tf] Re: Cikk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Cikk

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: Cikk
  • Date: Fri Jan 10 17:18:01 2003

Udvozletem!

Andras Lutter irta (9 Jan 2003, 17:29)
"[Tf] Re: Cikk" targyu leveleben:

> --------idezet--------
> Mindegyikük szomorúan állapította meg, hogy sok, nála gyengén szereplõ
> diákja karriert futott be, a legjobbak többsége meg szerényen él. Sok
> gyenge tanulója drága kocsival jött, meggazdagodott, a jó tanulók többsége
> pedig szerényen meghúzta magát. --------idezet vege--------

> Szerintetek is a karrier, gazdagsag a "jo elet" es siker elsodleges
> fokmeroje? (Egeszseg? Harmonia? Nyugalom? Szeretet?) A szereny elet
> negativ? (Fenntarthato fejlodes? Kornyezetvedelem? Belso ertekek?)
> Ti hogy ertekelnetek regi diakjaitok eletpalyajat?

Isten bizony ez volt az elso gondolatom, de leirni nem mertem,
mert ugye svanyu a szolo; lehet (mondom: lehet!!), csak azert
ketelkedem az anyagi javak fokozott birtoklasanak a sikeres elet
ertekmerojekent torteno elfogadasaban, mert eleg szerenyen
sikerult ezen javakbol mindennig magamnak reszt szerezni... :)))

A kerdesben rejlo allitas elfogadhato...

De...

Talan nem lehet celkent kituzni a (a gyerek ele) egy szereny,
javakban igazan nem duskalo eletet... Mindenki szeretne sok
szobas lakasban lakni, kocsit meg ilyesmit. Akinek ez nem jon
ossze, az biztosan (talan?) nem a siker jele... Azt hiszem, ez eleg
nehez kerdes...

--
Viszlat: D. Karoly

--