tanforum - [Tf] Re: Cikk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Cikk

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Cikk
  • Date: Thu Jan 9 16:32:01 2003

Kopatsy Sandor cikkere (Magyar Hirlap) mutato linket olvastam a listan.
Abbol idezek, bocs, de lusta vagyok ekezetteleniteni:

www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=61074&archiv

--------idezet--------
Mindegyikük szomorúan állapította meg, hogy sok, nála gyengén szereplõ
diákja karriert futott be, a legjobbak többsége meg szerényen él. Sok gyenge
tanulója drága kocsival jött, meggazdagodott, a jó tanulók többsége pedig
szerényen meghúzta magát.
--------idezet vege--------

Szerintetek is a karrier, gazdagsag a "jo elet" es siker elsodleges
fokmeroje? (Egeszseg? Harmonia? Nyugalom? Szeretet?) A szereny elet negativ?
(Fenntarthato fejlodes? Kornyezetvedelem? Belso ertekek?)
Ti hogy ertekelnetek regi diakjaitok eletpalyajat?

Haho

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu