tanforum - Re: [Tf] digitalis tankonyvek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] digitalis tankonyvek

  • From: Gulyas Laszlo <gulyas AT lilla.pollak.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] digitalis tankonyvek
  • Date: Mon Sep 16 09:12:00 2002

Udvozletem!

>- Az oktatási anyagok halovány szinvonalával kapcsolatban: Magánerõbõl,
>válalkozási alapon aligha lehet egy ilyent nyereségesre kihozni. (Rendes
>gépekre se jut azok iskolának, nemhogy szoftverre!) Központi pénzbõl már
>inkább el tudnám képzelni, de csak miután mi is bekerültünk a Sulinet-be!
>:-)

Ide kivankozo mondandom:
Nagyon jo szakmai szinvonalu publikus szoftvereket tudtam osszegyujteni a
halorol pl. fizikabol es matematikabol, de egyeb tantargyhoz hasznalhatok
is akadnak boven. Igaz, jobbara nem magyar nyelvuek, de pl. a
szimulacioknal ez nem eppen lenyeges. Rengeteg idom rament ugyan (mondhatni
maniam lett :) , szerencsemre az iskolai barmikori Internet hasznalat
lehetosege adott) , de mara mar gyakorlatilag minden anyagreszhez (fizika)
van jol hasznalhato szimulacios anyagom. Az is igaz persze, hogy jonehany
igazan igenyes anyagot csak on line lehet hasznalni, tehat a fizika
tanterembol is kell kijarat a vilaghalora. Egyebkent nem projektorral,
hanem ket db. nagykepernyos TV-vel oldottuk meg a lattatast. Bevalt es nem
draga.
Eleg jo cimgyujtemenyem van, ha valakit erdekel.....

Udvozlettel
Laszlo
Gulyas Laszlo
Pollak Antal Muszaki Szakkozepiskola Szentes

gulyas AT pollak.sulinet.hu