tanforum - Re: [Tf] digitalis tankonyvek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] digitalis tankonyvek

  • From: Dobos László <dobosl AT emitel.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] digitalis tankonyvek
  • Date: Mon Sep 16 07:36:01 2002

Ãœdv!

Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
levelére reagálva:

- Itt van!

> (A fiatalabb kollegak amint belepnek (munkahelyre), megkeresnek engem
azonosito, E-mail cim ugyeben, tehat azert erzekelheto a valtozas... :)))
- Tavaly az egyik fiatal kollegát "szép szolídan" kizavartam a gépteremből,
amikor a havi 10 óra internetünkből egy órát az olasz barátjával való
levelezésre pocsékolt. (Mi ugyanis még mindig nem vagyunk benne a SuliNet
programban! Az internetet telefonszámlástól, kapcsolásidíjastól,...
fizetjük.)... Akkor már inkább az idősebb kollágák, akik nemcsak potyázni
jönnek!

> A titkárságra, adminisztációs marhaságokra telepített gép nem haszon egy
oktatási intézményben!
- Nono! 2002-ben nehogy írógéppel írjanak már egy Munkatervet, vagy egy
osztálynévsort!

> Igy szemlélve kevés nagyobb bűnt tudok elképzelni mint elzárni a gépeket a
diákok elől.
- Egyetértek, de... A napokban, a balesetvédelemmel kapcsolatban olvasgatva
ismét rátaltam a rendelkezésre, miszerint csak tanári felügyelettel
használhatják a gépeket. Tehát kell egy tanár, aki folyamatosan bent csücsül
a gépteremben. Fél 2-től mondjuk fél 5-ig, az 4 tanítási óra. Hétfőtől
péntekig az összesen 20 óra. Honnan szedsz Te össze ennyi óradíjat?...
Szóval a kislányod iskolájában lehet, hogy a pénzszűke miatt van zárva a
gépterem.

- Az oktatási anyagok halovány szinvonalával kapcsolatban: Magánerőből,
válalkozási alapon aligha lehet egy ilyent nyereségesre kihozni. (Rendes
gépekre se jut azok iskolának, nemhogy szoftverre!) Központi pénzből már
inkább el tudnám képzelni, de csak miután mi is bekerültünk a Sulinet-be!
:-)

Minden jót!

Laci